Medale

 

Medale to system nagród dla graczy, którzy grają i przebywają na Galaxy PBF dłuższy okres czasu. W poniższym dziale wyjaśnione są zasady otrzymywania bonusów, a także opisane są rodzaje nagród. Każdy użytkownik może z czasem uzyskać możliwości płynące ze zdobytych medali.

 

Zdobywanie medali

Maksymalna liczba medali do zdobycia to dwa. Otrzymać można je na poniższe sposoby.

  • Medal Honoru otrzymuje gracz, który gra przez okres jednego roku. Oznacza to, że jedną lub większą liczbą postaci dany gracz musi aktywnie grać na forum przez okres przynajmniej dwunastu miesięcy.
  • Medal Zwycięstwa otrzymuje gracz, który osiągnął 20 poziom w grze. Medal ten również pojawia się i zdobywa od razu, kiedy tylko twoja pierwsza postać zdobędzie 20 poziom.

Medale odnawiają się na każdej twojej kolejnej postaci. Innymi słowy: jeśli zdobyłeś Medal Honoru i zużyłeś go na nagrodę, to rozpoczynając grę nową postacią znów zaczniesz z punktem za Medal Honoru. Raz zdobyte dwa punkty są więc dostępne dożywotnio na wszystkich twoich kolejnych postaciach.

Nagrody

Poszczególne nagrody zużywają różną zdobytych medali, niektóre z nich mają też pewne wymogi.

Ręka mistrza gry [koszt: brak]
Nagroda umożliwia oddanie rozdawania punktów na twojej postaci w ręce twojego Mistrza Gry. Poziomy rozdawać będzie wtedy za ciebie sam Mistrz Gry obserwując to, co robisz i rozdając punkty twojej postaci w taki sposób, by najlepiej dopasować je do tego, co robisz. Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich postaci, które wolą skupić się na samej rozgrywce i nie chcą dodatkowo zaprzątać sobie głowy mechaniką.

Rzadki miecz [koszt: 1 medal]
Dzięki tej nagrodzie otrzymujesz ze skutkiem natychmiastowym miecz świetlny razem z losowym rzadkim, unikatowym kryształem do niego. Poza tym możesz też wybrać typ miecza świetlnego: może to być miecz pojedynczy, podwójny, rozkładany, typu tonfa, forked, czy bicz świetlny lub pika świetlna. Wybrać możesz też materiał z którego jest wykonany oraz dobrać dodatkowe (lecz opisane w uniwersum) funkcje.

Broń mistrza [koszt: 1 medal]
Dzięki tej nagrodzie otrzymujesz najlepszy i dostosowany do swojej klasy postaci oręż w postaci broni białej zadającej maksymalne obrażenia. Możesz przy tym  wybrać rodzaj broni białej z podanych w dziale Broń, a także wybrać istniejące w uniwersum efekty, które zostaną ci dostosowane do twojej broni przez Mistrza Gry. Bronią mistrza może być tylko broń biała dla walczących oraz nieposługujących się mocą postaci.

Respecjalizacja [koszt: 1 medal]
Respecjalizacja pozwala na ponowne wylosowanie Umiejętności Specjalnej postaci i na wymianę startowej formy walki. Mistrz Gry trzykrotnie jeszcze raz losuje Umiejętność Specjalną i gracz musi wybrać jeden z pięciu na nowo wylosowanych wariantów. Poza tym może też zastąpić startową formę walki (i trzy punkty) jedną z tych, które Mistrz Gry da mu do wyboru i które zależą od frakcji i klasy postaci.

Poprawka [koszt: 1 medal]
Nie zawsze jest tak, że postać rozwija się zgodnie z naszymi oczekiwaniami, dzięki Poprawce można za cenę jednego medalu zresetować wszystkie wydane punkty statystyk i umiejętności i rozdać je na nowo, a w przypadku postaci nieposługujących się mocą można także wziąć inną klasę podstawową i później prestiżowe (tylko punkty rasy są te same). Może to być wykorzystane wiele razy na jedną postać.

carboniteKarbonit [koszt: 1 medal]
Karbonit jest przydatny dla tych, którzy chcą przestać grać swoją obecną postacią i wrócić do niej później. W wyniku wykorzystania tej nagrody obecna postać zapada w hibernację i można założyć nowe konto i grać nową postacią. Po śmierci nowszej postaci można (tylko raz) wrócić do gry starą, zahibernowaną do tego czasu postacią. Jeśli opcja powrotu nie zostanie wykorzystana zamrożona postać umiera.

Moc midichlorianów [koszt: 1 medal]
Dzięki Mocy midichlorianów każda nieposiadająca zdolności mocy postać uzyska predyspozycje i zwiększy się jej liczba midichlorianów we krwi (wyjątkiem są rasy praktycznie pozbawione predyspozycji, które są oznaczone w Grywalnych Rasach). Ta nagroda może być też wykorzystywana przez postacie dysponujące mocą: podniesie wówczas predyspozycje o jeden stopień w skali: niskie/średnie/wysokie.

Mocy przybywaj [koszt: 2 medale]
Dzięki nagrodzie Mocy przybywaj każdy gracz może spontanicznie nauczyć się jednej techniki mocy wybranej przez siebie samego. Do wyboru dla gracza są wszystkie moce poniżej wymaganego 100 poziomu Ciało/Zmysły/Telekineza/Przemiana. Można brać moce, na które nie pozwala jeszcze suma punktów, choć wtedy są słabsze.

Stymulant [koszt: 2 medale]
Stymulant jednorazowo daje twojej postaci 30 punktów Umiejętności do wydania. Punkty te gracz wydaje w momencie wzięcia nagrody dla swojej postaci i może wydać je w dowolnie wybraną przez siebie (lecz tylko jedną) Umiejętność (nie Kategorię). Nagroda ta wygląda dokładnie tak samo dla wszystkich postaci.

Sklonowanie [koszt: 2 medale]
Dzięki tej nagrodzie gracz uzyskuje możliwość grania klonem swej poprzedniej postaci z jej cechami zewnętrznymi oraz jej pamięcią. Klon uzyskuje też na start 1/3 poziomu osiągniętego przez pierwowzór. Jeżeli postać zginęła na 30 poziomie, to jej klon zacznie na poziomie 10 itd. Jedyną regułą dla uzyskania możliwości sklonowania jest istnienie minimalnej możliwości umocowania faktu klonowania w fabule.