Klasy Startowe

 

Tutaj odnajdziesz 11 Klas Startowych postaci dostępnych w grze Galaxy RPG. Zaczynając grę wybierasz klasę, którą będziesz grać w danej Frakcji. Odpowiedni wybór Klasy Startowej dla twojej postaci pozwoli ci dobrze dopasować punkty do twojej profesji w grze i zwiększyć szansę na późniejsze sukcesy. Klasy Prestiżowe dostępne po osiągnięciu określonego poziomu znajdziesz w osobnym dziale.

I Klasa a Zawód

Klasy postaci nie zmuszają nikogo do posiadania konkretnego zawodu w rozgrywce. Można być Trooperem i jednocześnie kucharzem w barze na Coruscant, lub będąc Fringerem walczyć na polu bitwy. Jednak jeśli chce się skutecznie działać w danym zawodzie, to konieczne są odpowiednie Umiejętności. Dlatego najlepiej dobrać klasę zgodnie z planowaną aktywnością.

II Klasy Startowe a Frakcje

Wybierając Klasę Startową bierz pod uwagę frakcję. Oto lista klas dostępnych dla poszczególnych frakcji:

Galaktyczna Republika: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid
Zakon Jedi: Jedi Guardian, Jedi Sentinel, Jedi Consular, Scout, Fringer, Droid
Imperium Sith: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Sith Warrior, Sith Inquisitor

Kartel Huttów: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid
Fringe: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Force Adept

III Początek

Wybór Klasy Startowej twojej postaci ma duży wpływ na to, jak rozpocznie się twoja przygoda:

  • W przypadku klas Troopera, Scouta, Scoundrela, Fringera i Droida zdecydowana większość zależy od tego, co umieścisz w swojej Karcie Postaci. Jest więc całkowicie możliwe rozpoczęcie gry detektywem, oficerem wyższej rangi, doświadczonym gwardzistą Senatu Republiki, czy droidem działającym wiele lat lub postacią, która wykonuje zawód łowcy nagród całe dekady. Istnieje tu pełna dowolność i swoboda fabularna
  • Klasy startowe Zakonu Jedi rozpoczynają grę w jednej ze świątyń lub akademii w Galaktyce. Od ciebie zależy jednak ile twoja postać ma lat, ponieważ w obecnych czasach Jedi szkolą uczniów w każdym wieku. Możesz rozpocząć też rozgrywkę jako adept (młodzik) lub starszy rangą Padawan, a także Rycerz Jedi, lecz nie Mistrz. Domyślnie radzimy zacząć grę, jako Padawan. Rozgrywka w Zakonie Jedi jest rozgrywką niskiego poziomu trudności
  • Klasy startowe Zakonu Sith (Sith Warrior/Sith Inquisitor) oferują największe wyzwanie i po ich wybraniu rozpoczniesz grę w akademii na Korribanie, gdzie czeka cię morderczy trening w grupie akolitów. Możesz określić w swojej Karcie Postaci, czy dopiero zaczynasz swój trening akolity od pierwszego dnia, czy np. spędzasz już na szkoleniu któryś tydzień. Ranga Ucznia i Lorda jest dostępna tylko po fabularnym dojściu do tych tytułów. Gra w roli Sitha to najwyższy poziom trudności. Zalecana tylko dla weteranów lub graczy niezrażających się szybką śmiercią (!)
  • Start Force Adepta jest uzależniony od tego, jaki neutralny zakon mocy wybierzesz w Karcie Postaci, sprawdź ich listę w Przewodniku
  • Planeta startowa na której zaczniesz swoją rozgrywkę jest wybierana przez Mistrza Gry lub pasuje do tego, co sam opiszesz w Karcie Postaci
Klasy Startowe

Klasa startowa: TROOPER

Klasa startowa: SCOUT

Klasa startowa: SCOUNDREL

Klasa startowa: FRINGER

Klasa startowa: DROID

Klasa startowa: FORCE ADEPT

Klasa startowa: JEDI GUARDIAN

Klasa startowa: JEDI SENTINEL

Klasa startowa: JEDI CONSULAR

Klasa startowa: SITH WARRIOR

Klasa startowa: SITH INQUISITOR