Klasy Startowe

 

W tym dziale znajdziesz wszystkie 11 Klas Startowych postaci dostępnych w grze Galaxy Star Wars PBF. Zaczynając grę i rejestrując się wybierasz klasę, którą będziesz grać w danej frakcji. Odpowiedni wybór Klasy Startowej dla twojej postaci pozwoli ci dobrze dopasować punkty do twojej profesji w grze i zwiększyć szansę na twoje późniejsze sukcesy. Klasy Prestiżowe dostępne po osiągnięciu określonego poziomu znajdziesz w osobnym dziale im poświęconym.

I Klasa a zawód

Klasy postaci nie zmuszają nikogo do posiadania konkretnego zawodu w rozgrywce. Można być Trooperem i jednocześnie kucharzem w barze na Coruscant, lub będąc Fringerem walczyć na polu bitwy. Jednak jeśli chce się skutecznie działać w danym zawodzie, to konieczne są odpowiednie punkty umiejętności. Dlatego najlepiej jest dobrać klasę zgodnie z planowaną aktywnością. Dzięki temu, to co twoja postać będzie robiła zostanie wsparte odpowiednimi punktami, które pozwolą jej dobrze wykonywać pracę i odnieść sukces.

II Klasy Startowe a Frakcje

Wybierając Klasę Startową bierz pod uwagę frakcję. Oto lista klas dostępnych dla poszczególnych frakcji:

Galaktyczna Republika: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Force Adept

Zakon Jedi: Jedi Guardian, Jedi Sentinel, Jedi Consular, Scout, Fringer, Droid

Imperium Sith: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Sith Warrior, Sith Inquisitor

Kartel Huttów: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid

Fringe: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Force Adept

III Początki

Wybór Klasy Startowej twojej postaci ma duży wpływ na to, jak rozpocznie się twoja przygoda:

  • W przypadku Troopera, Scouta, Scoundrela, Fringera i Droida zdecydowana większość zależy od tego, co umieścisz w swojej Karcie Postaci po rejestracji na forum. Jest więc całkowicie możliwe rozpoczęcie gry oficerem wyższej rangi, doświadczonym gwardzistą Senatu Republiki, czy droidem działającym wiele lat lub postacią, która wykonuje zawód łowcy nagród całe dekady. Weź też jednak pod uwagę, że rozpoczniesz rozgrywkę z poziomem 0-5, więc niektóre trudne aktywności mogą być na początku gry zbyt skomplikowane dla twojej postaci mimo jej fabularnego zaawansowania
  • Planeta startowa jest losowana przez Mistrza Gry lub pasuje do tego, co opiszesz w Karcie Postaci
  • Klasy startowe Zakonu Jedi rozpoczynają grę w jednej ze świątyń lub akademii w Galaktyce. Od ciebie zależy jednak ile twoja postać ma lat, ponieważ w obecnych czasach Jedi szkolą uczniów w każdym wieku. Możesz rozpocząć też rozgrywkę jako adept (młodzik) lub starszy rangą Padawan, a także Rycerz Jedi, lecz nie Mistrz. Domyślnie radzimy zacząć grę, jako Padawan
  • Klasy startowe Imperium Sith oferują największe wyzwanie i po ich wybraniu rozpoczniesz grę w akademii na Korribanie, gdzie czeka cię morderczy trening w grupie akolitów. Możesz jednak określić w swojej Karcie Postaci, czy dopiero zaczynasz swój trening akolity od pierwszego dnia, czy np. spędzasz już na szkoleniu któryś miesiąc. Ranga Ucznia Sith i później Lorda Sithów jest dostępna tylko po fabularnym dojściu do tych tytułów
  • Start Force Adepta jest uzależniony od tego, jaką tradycję mocy wybierzesz w swojej Karcie Postaci
Klasy Startowe

Klasa startowa: TROOPER

Klasa startowa: SCOUT

Klasa startowa: SCOUNDREL

Klasa startowa: FRINGER

Klasa startowa: DROID

Klasa startowa: FORCE ADEPT

Klasa startowa: JEDI GUARDIAN

Klasa startowa: JEDI SENTINEL

Klasa startowa: JEDI CONSULAR

Klasa startowa: SITH WARRIOR

Klasa startowa: SITH INQUISITOR