Klasy Startowe

 

W tym dziale znajdziesz wszystkie 11 Klas Startowych postaci dostępnych w grze Galaxy Star Wars PBF. Zaczynając grę i rejestrując się wybierasz klasę, którą będziesz grać w danej frakcji. Odpowiedni wybór Klasy Startowej dla twojej postaci pozwoli ci dobrze dopasować punkty do twojej profesji w grze i zwiększyć szansę na twoje późniejsze sukcesy. Klasy Prestiżowe dostępne po osiągnięciu określonego poziomu znajdziesz w osobnym dziale im poświęconym.

I Klasy Startowe a Frakcje

Wybierając Klasę Startową miej na względzie frakcję w której chcesz grać. Oto lista klas dla poszczególnych frakcji:

Galaktyczna Republika: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid

Zakon Jedi: Jedi Guardian, Jedi Sentinel, Jedi Consular

Imperium Sith: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Sith Warrior, Sith Inquisitor

Fringe: Trooper, Scout, Scoundrel, Fringer, Droid, Force Adept

II Klasa a zawód

Klasy postaci nie zmuszają nikogo do posiadania takiego lub innego zawodu w rozgrywce. Można być Trooperem i jednocześnie kucharzem w barze na Coruscant, lub będąc Entertainerem walczyć na polu bitwy. Jednak jeśli chce się skutecznie działać w danym zawodzie, to konieczne są odpowiednie punkty statystyk oraz umiejętności. Dlatego najlepiej jest dobrać klasę zgodnie z planowaną aktywnością dla twojej postaci podczas gry. Dzięki temu, to co twoja postać będzie robiła zostanie wsparte odpowiednimi punktami, które pozwolą jej dobrze wykonywać swoją pracę i odnieść sukces. Dlatego lepiej jest wcześniej znać swoje plany i planować dobór klas i punktów już od samego początku rozgrywki.

III Początki

Wybór Klasy Startowej twojej postaci ma duży wpływ na to, gdzie i w którym momencie życia postaci rozpoczniesz swoją rozgrywkę na Galaxy Star Wars PBF.

  • W przypadku Troopera, Scouta, Scoundrela i Fringera oraz Droida zdecydowana większość zależy od tego, co umieścisz w swojej Karcie Postaci po rejestracji na forum. Jest więc całkowicie możliwe rozpoczęcie gry oficerem wyższej rangi, doświadczonym gwardzistą Senatu Republiki, czy droidem działającym wiele lat lub postacią, która wykonuje zawód łowcy nagród całe dekady. Weź też jednak pod uwagę, że rozpoczniesz rozgrywkę z poziomem 0, więc niektóre bardzo trudne aktywności mogą być na początku gry zbyt skomplikowane dla twojej postaci mimo jej fabularnego zaawansowania
  • Planeta startowa jest losowana przez Mistrza Gry lub pasuje do tego, co opiszesz w Karcie Postaci
  • Klasy startowe Zakonu Jedi rozpoczynają grę w jednej ze świątyń lub akademii Jedi w Galaktyce. Od ciebie zależy jednak ile twoja postać ma lat, ponieważ w obecnych czasach Jedi szkolą uczniów w każdym wieku. Możesz rozpocząć też rozgrywkę jako adept (młodzik) lub starszy rangą Padawan, lecz nie jako pełnoprawny Rycerz Jedi
  • Klasy startowe Imperium Sith oferują największe wyzwanie i po ich wybraniu rozpoczniesz grę w Akademii Sith na Korribanie, gdzie czeka cię trudny trening w grupie akolitów. Możesz jednak określić w swojej Karcie Postaci, czy dopiero zaczynasz swój trening akolity od pierwszego dnia, czy np. spędzasz już na szkoleniu któryś miesiąc. Ranga Ucznia Sith i później Lorda Sithów jest dostępna wyłącznie po samodzielnym, fabularnym dojściu do tych tytułów
  • Start Force Adepta jest uzależniony od tego, jaką tradycję mocy wybierzesz w swojej Karcie Postaci. Szkolenie również zaczynasz jednak od początku i od niższej rangi
Klasy Startowe

Klasa Startowa: TROOPER
Klasa Startowa: SCOUT
Klasa Startowa: SCOUNDREL
Klasa Startowa: FRINGER
Klasa Startowa: DROID
Klasa Startowa: FORCE ADEPT
Klasa Startowa: JEDI GUARDIAN
Klasa Startowa: JEDI SENTINEL
Klasa Startowa: JEDI CONSULAR
Klasa Startowa: SITH WARRIOR
Klasa Startowa: SITH INQUISITOR