Na forum wciąż trwa jeszcze obecnie V Drużynowy Turniej Kortha. W tym samym czasie dokonujemy aktualizacji do zasad 4.0, co obejmuje całościowe zmiany w praktycznie wszystkich działach gry. Przede wszystkim zmianie uległ system Umiejętności. Wigor został zastąpiony przez Refleks i Zwinność, która zyskała też atrybuty Sprawności. Zniknęło Przetrwanie, a część jego właściwości przejęło Przeczucie. Osobną umiejętnością jest też odtąd Pancerz. W większości spośród Umiejętności zaszły mniejsze lub większe zmiany, co wymaga aktualizacji postaci. Podobnie w przelicznikach i skali Umiejętności. Aktualizacji poddane zostały też Grywalne Rasy, które straciły swoje bonusy. 10 punktów Umiejętności więcej daje natomiast Specjalna Umiejętność. Przebudowie uległy też Klasy Prestiżowe, Uzbrojenie, Walka wręcz, Walka z bliska, Technologie: Stymulanty i Implanty, Techniki Mocy oraz drobne poprawki zaszły też w Podręczniku i Przewodniku. W najbliższym czasie planowane jest jeszcze uzupełnienie o nowe treści działu Pancerze.
Od okresu turniejów w zasadach gry zaszły spore zmiany. Przede wszystkim nastąpiła przebudowa Specjalnej Umiejętności. Odtąd jest tylko wspólna Specjalna Umiejętność dająca +40 punktów Umiejętności oraz zdolność mocy w przypadku użytkowników mocy. Dodatkowo dodane zostało pole Zdolności, w które Mistrz Gry może wpisywać dodatkowe zdolności i bonusy dla postaci, które zdobędzie ona fabularnie. Poprawiona została czytelność i opisy w większości działów. Zaktualizowane zostały mechaniki Kondycji, Przeczucia, Kamuflażu, czy Ataku i Obrony z ukrycia. Poza tym dodane zostały nowe kategorie pracy, w tym Masaż, Praca w próżni, Stolarka, czy Żeglarstwo, dodatkowa kategoria wiedzy: Dietetyka, czy rozbudowana została mechanika Psychiki. Sztuka otrzymała doprecyzowane instrumenty oraz tańce. Opisana precyzyjnie jest też odtąd mechanika plecaka odrzutowego w Pilotażu Pojazdów. Aktualizacji zostały poddane także Implanty i zaktualizowana została mechanika Pancerzy. Dodatkowo w Przewodniku znaleźć można opis korporacji Adascorp, dodanych zostało też sporo nowych grywalnych ras, w tym ostatnie: Ranat, Rishii i Sarkhai. Zaktualizowane został także Rangi Wojskowe w Strategii Wojskowej. Już wkrótce kolejne aktualizacje, w tym dodatkowe treści w Przewodniku, aktualizacja Pancerzy i Statków Kosmicznych.
Galaxy Star Wars RPG ma już skończone 18 lat! Skończył się też czerwiec i tradycyjnie dobiegł też końca sezon nagród oraz turniejów na Galaxy Star Wars RPG! Triumfatorem XIX Wielkiego Turnieju Galaxy i Graczem Roku Galaxy 2024 został Colt Botta! II Miejsce zajął Lord Draykon, a III Miejsce Artis. XIX Wielki Turniej zapisał się też w historii naszej gry jako ten najdłużej trwający i z największą ilością odpisów w walkach graczy! Kolejny Wielki Turniej już za rok!
Końca dobiegł też tradycyjny Konkurs Twórczości Galaxy, w którym I Miejsce zajął Garm Dangir, II Miejsce zajął Rambri, a III Miejsce zajął Arsen Othar. Wszystkim zwycięzcom gratulujemy! Kolejny Turniej (Turniej Drużynowy Kortha) już w Grudniu! Jednocześnie nastąpił już update zasad gry do wersji 3.4 – aktualizacji poddana została Mechanika i Przeliczniki, a szczególnie zasady dotyczące Kondycji. Na naszym Portalu już wkrótce dalsze aktualizacje. W pierwszej kolejności dokończenie aktualizacji Grywalnych Ras i dodatkowa zawartość Przewodnika!